fredag 4 oktober 2013

Early in the morning blir det..

Hanna o BellaBus

Jisses det här är längesen..Jag o Bella i allafall

Molly gör på sitt vis..

 .. som vanligt!
Korten har Elisabet från Kennel Skärgårdsidyllen tagit



I helgen ska det bli spännande.. Jag o Pernilla, bland några andra då såklart, så vara spårläggare på IPO:FH spår. Säger de fleste inte så mycket kanske.. Men det är kort o gott maratonspår med precision..
Å då kan ni tänka er att de ssom lägger spåren måste ha en jäkla koll hur dom lagts också. Jag har superkoll!! En ritning med massa text så jag tror en som aldrig gått det spåret kommer lägga det prefekt..
Kommer en bild efter helgen så förstår ní vad jag menar :) Kan ju inte Einstaina mej o läga ut den nu heller..
Pratade med Pernilla förut och det ekade till i skallen på mej när hon sa hon skulle gå upp kl 4!!
Vi drar härifrån 5.30.. Jag har lagat o packat ihop mat och gummisar och regnkläder också..
Jag önskar alla tävlande och alla inblandade lycka till i helgen.. Ska bli kul det här..

Inga kommentarer: