söndag 6 oktober 2013

IPO-FH helg!

Här är grabbarna som åker till VM 2014. Johan med Orry och Mattias med Noggy..

Vilken omtumlande helg! IPO-FH prov som kvalar till VM och jag har varit en av spårläggarna.. Inte lite press :)
Kände mej väldigt tveksam till att vara det när jag fick frågan, det är ju inte som att gå ut ett vanligt spår precis..
Här är det stenkoll som gäller. Man måste veta exakt, och då menar jag på pricken vart spåret går. Om det blir nått krångel så får man frågan från domaren, VAR!
Då ska man kunna svara, precis HÄR!

Nu har allt gått bra och jag är glad att jag gjorde det. Har lärt mej otroligt mycket som jag kommer ha nytta av senare till min egna träning.
Träffat mycket nya goa människor och träffat mina goa gamla vänner också. Kul att träffa Jeanette som tävlade och Matilda som var support.. Kram till er!!

Glädjen var stor då det stod klart att Johan, som jag o Pernilla tränar för, kom på hedrande andra plats och Mattias som är Johans klubbkamrat kom på första.. Jättegrattis!
10 ekipage kom till start under helgen och idag var det lite tuffare förhållanden på markerna och det syntes då det var några som bröt i spåret.
Ja detta har varit en inspirerande helg minsann.. Och jag har varit gräsligt nervös över att ha varit spårläggare, det är ett stort ansvar. Alla har tränat för detta under lång tid och har förväntningar.. Man vill att allt ska bli rätt..
Jag är otroligt nöjd med helgen och nu så ska jag bara slappa resten av kvällen..

Inga kommentarer: