lördag 18 oktober 2008

Dofter och minnen.

Petter
Hanna lite flaggvakt.

Igårkväll luktade det kennel-läger hemma hos oss och då var det inte blöt hund det luktade utan pommesfrites-fritösen. Glömmer aldrig kennellägret i Boxholm av flera olika anledningar. Att man kan ha så roligt ihop en hel hög med hund-tokiga människor eller är det det som gör det? En kväll skulle vi grilla och ha pommesfrites till med majonäs(!) mums!! Hungriga som Bengaler var vi så det smakade himelskt, det kommer jag ihåg. Så varje gång våran fritös ångar igång tänker jag på kennel-lägret. Känns extra roligt nu när det verkar som Brian kommer i vår, kan knappast fatta att det är sant. Har faktiskt åkt förbi platsen i Boxholm vi hade lägret på två gånger..idag. Hur det kan hänga ihop då..?? Joooo, jag skulle till Benny och Camilla som bor strax brevid och jag måste ringa om vägbeskrivning och ..svich.. hade jag passerat infarten. När jag skulle åka därifrån skojade jag och sa att jag är ju väldigt dålig på att hitta så om dom ser en bil irra fram och tillbka på vägen är det jag..ha ha! Det var ju kul sagt. Men så blev det också. Naturligtvis svänger jag fel håll och åker dit en gång till..tusan va´ retligt. Tror inte att dom såg det. Petter har kört cross idag och PG varvakt på banan. Hanna hann var med en liten stund och passade på att flagga av åkare. Har inte tränat hundarn apå några dagar, kan vara skönt med en paus ibland, men nu är jag sugen igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är superkul att Brian kommer åter.Kika in på hans fiskfångst.Kram Lottie