måndag 27 oktober 2008

Sovmorgon..



..tog jag idag, det var skönt. Hanna ville rida så vi gick en sväng i skogen, härligt! Sen for vi till stan och höll på att leta ihjäl oss efter stövlar till Hanna. Det ska vara med klack på. Ok, en liten då, suckar jag. Bilden framför mina ögon var Hanna i: sandlådan, gungan, hänger knäveck, stallet, ut och gå med hundar, ta ut hästar..nej nej inga fina dojjor här, det passar inte en liten tjej på 9 år...och inte där vi bor heller. När jag var helt slut kunde hon bestämma sig då var det bara ett av alla ställen vi skulle på.
Senare på kvällen åkte jag hålögd och utan någon motivation kvar, förbi Atlantis Spa här i Habo. Där stod dom och slet framför sina apparater minsann, då finns energi. Fan, kom hem till mej, här kan dom få hur mycket träningsverk som helst..gratis!!

Inga kommentarer: