onsdag 8 oktober 2008

Full fart.

Gissningstävling!! Vad är detta för ??

I dag har jag sannerligen inte varit lat!! Ungarna till skolan, målat 2 överskåp, putsat fönstren i glasverandan (emellan också) plus skrapat bort gammalt klister på dom, tvättat av ytterdörren så jag kan måla den , målat alla foder/vindskivor/knutbrädor till glasverandan, kört 2 pass med Indy, slängt alla gamla uteblommer och sopat altanen, lagat middag, krattat rabatten och samlat ihop gammalt byggskräp, mockat och handlat.
Fasen, undra va jag åt till frukost?
Hanna däremot har softat i soffan nästan hela kvällen, Petter hänger vid datorn, knappt det går att komma åt den. Imorgonkväll ska Hanna på en Färg och Form-kurs. Det är väl pyssel, klister och färgpytsar kan jag tro. Skulle va kul att va me!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj cia,, önskar att ja fick så mycket gjort.Alltså min första tanke är att de ser ut som en skit korv men de är de ju inte kanske choklad glass me choklad sås? Eva

Cia sa...

Ha ha, vi ÅT det på SSM. Tillagat av Stig!!

Anonym sa...

Ahaaa..! Fliterad bananas=)Eve

Kennel Piastigen sa...

Vilken mästerkock han är Stig
HAHA ser inte lika gott ut på bild som det var att äta det. Kan hålla med med Eva att det ser ut som en skitkorv.
Kram Pia