tisdag 10 mars 2009

Flippa ur??

Kan det vara så?? Varför går jag annars upp kl 6.00 på morgonen och bakar bullar?
Får ha ett öga på mej själv helt enkelt.
Ska strax ut och ta ut hästarna och köra 3 Framåt med Indy. Innan veckan är slut ska jag bannemej ha befäst vad det betyder. Ska köra med kattmat, bitstock och skyddsärm..
Japp, Lottie ringer om en stund, vi ska köra lite hund tillsammans..sen kommer Kicki med Trazzla och hälsar på, senare ikväll kommer Jeanette och lämnar ett pris till Petter som han fått för träningsflit på Hökensås motocross klubb. Emellanåt ska jag slipa på glasverandan också, den kommer att bli jättefin, ska beställa golv till den idag också...mmm, vilket ska jag ta?
Antagligen den matta vars färg matchar geggamoja mest! Tänker på att hundarna ligger där och torkar..likadant med färgvalet till väggarna. Pärlsponten får målas i lite bech/grå/brun då. Prickigt!!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja,ta prickigt!

Kicki

Anonym sa...

Ja kommer me om en stund.!

Åkarfrun sa...

Lillavännen, vad får du dun energi ifrån??? Min är borta för tillfället,,kanske dags för några bira igen...Ha det gott

Cia sa...

Lite bira får det bli, ring när det är dax!

Anonym sa...

Ja det kan man undra men det är härligt med dig,sällan du klagar och gnäller,vem vet någon måste ju få ta det,kanske det är Pg annars vet jag inte hur du lyckas.Du borde ha jobb i socialtjänsten där skulle du passa perfekt.Vilken go kamrat du är till alla.Glöm inte sköta om dig själv med bara.Tack för bullpåsen och träningen idag och vad bra det gick med Indy.När jag läser din blogg blir jag så himla glad,den inspirerar och sprider nog energi till andraockså tror jag.Jag gillar inte att läsa om en massa gnäll och knöligheter.Energitjuvaraktar jag mig för faktiskt.Ha en bra kväll.Skogstokan i Simonstorp

Cia sa...

Jag blir alldeles rörd av dom orden, Lottie. Tack! Det är du (och Peter)som inspirerar mig i mycket. Hundarna ger också mycket energier. Men vi är ett bra gäng och vi lyfter varandra. Tack sååå mycket för idag, det känns som jag har vunnit!

Anonym sa...

Ja det är vi verkligen och så kul att så många är i gång och tränar.lottie