tisdag 31 mars 2009

Snäppet under Gud..

Lydnadsklass november 2008

Jag så har jag och Lottie marknadsfört Norman som ska hålla valpkurs på ortsgruppen nu i vår. Hoppas att det är många som anmäler sig, för alltid finns det något man behöver hjälp eller tips med när man har valp. Och Norman är helt suverän på detta. Har gått tre kurser (nepp..ingen var gå-om-kurs!) så jag vet verkligen att han är superduktig och väldigt stor pedagog. Vi vet ju att många önskar hjälp när vi tränar, så varför inte ta detta tillfälle. Mailade till Norman och nämde att han marknasförs just som "snäppet under Gud" och fick till svar: -Va! Är jag Jesus..
Så tänkte ju inte jag då, men kom på en himla rolig film från just jesus-temat.

Kolla!
http://www.youtube.com/watch?v=GkBYg8kqWEA
Ha det gott alla vänner!

Inga kommentarer: