måndag 2 mars 2009

Spårning på morgonkvisten!

Klara..färdiga..-Sluta tjata taktik!! Ställ dej i värnet!!


-Hit med bytet!!
Lottie och jag spårade idag på morgonen i skogen. Vilka hurtbullar vi är, sen körde vi lite lydnad ända tills jag insåg att..-Hepp, jag börjar jobba alldeles strax. In fort och byta om och lite fix innan jag fick på mej jackan och rensade den från spårpinnar och korvpåsar. Det är verkligen kul att träna med Lottie, positiv och med all den kunskap och erfarenhet jag kan få ta del av.

Fick fina bilder från träningen igår av Nicke och Kicki. Tack så mycket, det är så kul att ha. Ett kul gäng var vi igår, blandad kompott av äldre och yngre förmågor..bland hundarna då. Vi förare är väl lite äldre då..med nåt undantag då.




1 kommentar:

Anonym sa...

Åh,vad ni är hurtiga :)

Kicki