torsdag 26 mars 2009

Det finns alltid en utväg..

..heter en rolig film jag fick på mailen idag. Eller istället som jag brukar tänka...Plan B. Kan tillägga att jag fick den av en lärare jag hade i företagsekonomi (Finansiering och kalkylering samt Redovisning och beskattning.. jag vet.. jag är nördig) Måste ha gjort något intryck iallafall som blir ihågkommen på detta vis.

Det här med att spåra är ju ett gissel, hur fan ska det gå? Letade febrilt hemma, åkte runt och spanade efter snöfria fält men det fanns inte ett enda. En lite slinga hemma på åkern var det enda som fanns. Åh, vad trääääligt!! Som om inte det räckte så är jag fortfarande så disträ..Igår glömde jag bort att lägga i apporterna i spåret, dom låg kvar i fickan..och idag kom dom inte med alls. Blir så trött på mej! Nu kommer Mattläggarjohan hit imorgon och lägger i den nya mattan i verandan, det är så fruktansvärt rörigt i köket också. Allt står typ mitt på golvet. Hundar, kyl och frys samsas med väskor och skor och verktyg. Lika rörigt som i mitt huvve alltså!

1 kommentar:

Åkarfrun sa...

Lilla vännen,,du kan trösta dig med att det är alltid mer eller mindre rörigt i mitt huvud och mitt kylskåp....Kram på dig!