torsdag 5 mars 2009

Tror att detta är Marwin, Hanna är det i allafall. SSM Vårgårda 2007.

Minsann har jag och Lottie tränat lydnad i dag också! Vi mötte Eva precis när vi skulle åka, tyvärr hann hon inte att åka med, hantverkare hemma. Hon tycker att vi sliter ut hundarna och det kanske är sant. Till Habo BK styrde vi vår kos, vi var rätt spända på om det skulle vara is eller inte.
Men det såg hyggligt ut, fulla av förväntan tågade vi ut till planen. Jo då, det skulle nog gå att vara här. Bara lite isfläckar. Vad vi inte såg var att det var en vattenhinna på planen, det kändes genom dojjorna kan jag säga rätt snabbt, och nästan gled jag ner i spagat när jag skulle stanna under träningen. Lottie fnissar, då skulle hon må..om jag spagatar i plasket!
Gick hyggligt bra tycker jag, inte lätt att få hundarna i perfekta sitt och ligg när underlaget är blött..men vi är hårda, är det Ligg.. då är det fan i mej Ligg.

5 kommentarer:

Kennel Piastigen sa...

Hej!
Jag tror inte det är Marwin utan Nisse eller Nelly. Challe var ju hundvakt åt oss på SSM det året.
Kom inte ihåg om det var Nisse eller Nelly som sov i henne knä.
Kram Pia

Anonym sa...

Simmar vi idag eller?Skall bara bege mig på behandlingskonferens och tillbaka .Lottie

Cia sa...

Simmar gärna men slutar inte förrän kl.17.00. Kanske kan jag få sluta något tidigare.

Anonym sa...

Kaosträning kan vi kalla det ;-)

Sååååå bra jobbat tjejer! Fett nice!

Eva sa...

Mmmm dom hundarna får fasen gå hahaha..! Ni är j helt crazy på och träna. Synd att ja är så pass förkyld än annars hade ja gärna hängt me till badhuset KrAM