tisdag 11 augusti 2009

Äntligen färdig!

Bella en dam med gas!

Det är sant, jag är klar med att skrapa och måla fönstren, Jippi! Det firade vi med att åka in till stan och äta. Nu är det etapp 2 som ska påbörjas, spröjsen..eller blir det en hög med spårpinnar om jag inte lyckas. "Vilda" Maria trodde att det fanns en risk, och jag känner att det kan ligga något i det.

Nu gäller det att lägga mycket tid på hundträningen framöver, det känner jag mej laddad för. Sist det var intensiv träning inför tävling tränade vi ofta med kort varsel, vi fick anpassa oss efter varandra med jobb, familj och de övriga familjens aktiviteter. I det sista var det minst ett pass om dagen, ibland tre korta. Tar upp det igen att det ser ut såhär så ingen undrar över varför vi inte lägger ut det på SK Habo-bloggen att vi tränar. Många eller alla kommer att känna likadant när det är dax..man lägger mycket av tiden på sej själv och hunden för att det ska bli så bra som möjligt. Tror inte att det är något problem i våran träningsgrupp att man inte unnar varandra detta, men jag vill inte att det ska finnas någon som kan missförstå detta.

Vad agen har att erbjuda..Tja, måla taket i verandan..och väggarna..inga problem att få tiden att gå precis.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det har tagit lite tid med de där fönstren.

kicki

Cia sa...

Ja sannerligen. Men nu är dom klara!! Målar taket istället, usch va surt det är! Rensat utekläder också..gud va trist!

Anonym sa...

Cia,det var ironi..det förstod du va?

kicki