tisdag 18 augusti 2009

Och var har jag lagt den då???


Kan det vara så att jag börjat bli stressad inför tävlingen? Jag är mer glömsk än vanligt, glömmer ord, grejer, vad folk heter och jag vet inte vad. Sent igår kväll kunde jag inte somna, för jag kom på att jag skulle titta i IPO-reglerna, började leta i mina tidningshögar och blev så irriterad när jag inte kunde hitta den..(PG också som tänkt sova!) Alla andra regelböcker hittade jag utan denna, som verkar försvunnen, jädrans!
Häromdan satte jag in ett inlägg om spårning på Habobloggen...Men shit..På väg ner till Lottie började jag fundera på om jag satte dit klockslag??..Fick kolla när jag kom dit...Japp, det hade jag!

I söndags stirrade jag iväg till träningen , sen som vanligt! Kom halvvägs..var tvungen att stanna längs vägkanten för att kolla om jag kommit ihåg att packa in Indy i hundkärran!! Han var med, tur!
Så om jag missar saker och verkar allmänt disträ...Så är det helt normalt just nu!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänker mer på stress,var rädd om dig och bry dig om dig själv lite med och så mig förstås,hi hi!
Kram Lottie

Jeanette sa...

Äntligen någon som jag! SÅ ensam som jag känt mig...
Men jag glömmer hundarna på jobbet... så jag leder väl...

Kramar från mig

Cia sa...

Jag missade att jag hade en katt på taket på bilen när jag åkte iväg.. snacka om stressad! Tur att den kom och gick över rutan innan jag gasade iväg på 195:an!

Winter och Umza sa...

Välkommen i klubben Cia!
Men stress är inget bra...det kan ju vara rampfeber oxå inför tävlingen...andas lugnt. Tävlingen kommer du fixa alldeles utmärkt.

Reglerna finns väl på nätet? Kram