måndag 3 augusti 2009

En riktig skrapa!!

Badrummet blev klart till slut...nästan.
Blä!!!! Det tar aldrig slut det här med skrapa och måla fönster, men jag tröstar mig med att det nog blir fint när det är klart! Seeen..ska JAG göra spröjs, harregud! Kommer ihåg när jag skulle såga till lister som skulle sitta i badrummet, det blev inte bra kan jag säga, men i mitt ilskna tillstånd över att det aldrig blev klart stog jag i dörren när det var uppspikat och var ändå lite nöjd att det var klart, men snyggt var det inte!
Så min målsättning den gången var att det skulle upp lister och upp kom dom.
Får höjja ribban denna gången att det ska se bra ut också. Har ganska långt tålamod men sen kan jag bli helt galen om det krånglar för mycket!

3 kommentarer:

Winter och Umza sa...

Riktigt snyggt blir det!
Du, kommer spårpinnarna från spröjsen?

Cia sa...

Ha ha ha!! Den blir nog ännu mer spårpinnar, fast denna omgången blir det lite snyggare spårpinnar..dom är liksom frästa och falsade..vita..!

Jeanette sa...

Haha jag kan hjälpa dig att måla omdet behövs, det är så långt som mina hantverkskunskaper sträcker sig...

Men så skaffade jag mig Jonas enbart av den anledningen att han är händig... *S*

Kramar