måndag 31 augusti 2009

Saaaalig i spåret!

Hanna spårar gärna med Bella
Inte spårat på flera dagar..Panik panik!! La ut ett knepigt spår med 5 vinklar och tre apporter plus att jag gick tävlingsmässigt med lång lina. Lite näring i spåret och med några mat-depåer istället och en utsvulten Indy. Belöningen blev en stor matskål i slutet med gott krubb i!
Jag var helt salig efter det spåret, han gick så perfekt. Vilken spår!!
(Blev nog Lottie stressad som inte kunnat spåra när dom varit i Tyskland! ha ha!)
Lagom intensiv och nosen ner i spårkärnan och lägger sej perfekt vid alla apporter..

Nu är det inte långt kvar till tävling och jag vet att det ska strula lite innan det är dax...så när ska det börja då??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt Cia!
Good working!
Maria Axvall

Cia sa...

Tack Maria, jag är fortfarande salig!!

Kicki sa...

Gött! Sån go känsla när det funkar!

Kram

Nettan sa...

Bra jobbat, jag säjer som du till mig: Du lägger ner mycket tid, då blir det resultat" Kram