tisdag 4 augusti 2009

Spårning ikväll

Caroline hade fixat ihop det med spårmarker till oss alla som ville spåra, och det var ett gäng det!!
Jag vart jättenöjd med Indys spår, han jobbade så himla fin i spåret och tog vinklarna perfekt. Jag blev så himla glad!!! Matilda gick med i spåret och det är bra med den störnngen så hundarna blir vana vid det.
De allra flesta hundarna gick bra tycker jag, Anders och Rickards gick varsit spår till som dom också blev nöjda med. Det är ju bra att avsluta på ett bra sätt. Hanna och Millan fick också spåra, Hanna med Bella och Millan med Carolines Flacki, det så jättebra ut. Efter spårningen var det grillning hos Caroline, kul att träffas lite utan hund också och sen är det ju alltid kul att se var folk bor någonstans också, jag ÄR ju nyfiken alltså!
Nu vill flickorna spåra igen imorgon och det passar ju bra, vi ska samlas kl.11.00 och spåra ett gäng, sen får vi se vad som händer. Tack och slut för idag!!
By the way, jag tror att jag kommit på vad mina katter varslade om..

1 kommentar:

Anonym sa...

det är nog inte en så tokig gissning gällande varslet!Den som lever får se.vi syns strax