söndag 2 augusti 2009

Så gick den dagen..

Vaknade seeent idag. Telefonen ringde och Kicki var i luren..
-Om jag sov?? Absolut inte..bara drog mej lite!! Upp och en god frukost och sedan fixade jag ihop grejer jag skulle skicka till pappa som fyller år imorgon, 76 år..ja, tänk när man är där själv. Ser bilden framför mej när jag går med rullatorn och skriker och fäktar..
-RONDERA!! Hunden springer naturligtvis perfekt runt värnen och tillbaka till mej..annars blir det handväska!
Tränat hundarna idag, var inte riktigt på bettet, det blev nog en bira för mycket igår iallafall. Hem och fixade mat och sen packade vi fika i en korg och åkte till Hökensås och badade hundarna och drack kaffe, det smakade himmelskt!
Städade hundkärran (harregud, det trodde jag inte om mej) och sen började jag såga till en hejans massa spårpinnar, PG tyckte inte att jag skulle damma ner i garaget med all sågspån (!!!) så han fixade till det med sågmaskinen ute istället, hej vad det gick undan. Nu finns det maaaassor av pinnar, det går nog åt eller hur? Och inte är dom flisiga heller...för jag och Hanna och filat..varenda en..Var fick vi den energin ifrån då??

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Tja... vissa börjar ju knarka för att få den effekten... Så det kanske är anledningen bakom din energi!?;-) hihi

Jisses vad duktigt! Ujuj... du är varmt välkommen hem till mig;-)

Jag har en del tvätt som ska göras... *s*

Cia sa...

Jaha du..Energin fixar jag utan droger..!! Och tvätten med..