torsdag 27 augusti 2009

Nytt projekt!

Varit seeeg hela dagen, varje grej som skulle gjorts har känts som ett ton ungefär. Så därför började på ännu ett nytt projekt (smart Cia), dom andra påbörjade projekten behöver jag handräckning till. Som att flytta taket på hundhuset som ligger platt på gräset. Det rubbar jag inte..ska byta en bit på taket som är dåligt.
Grävt ur ännu en rabatt...började gräva ur för kantsten..kom på att där ska det minsann dit ett staket runt så blir det mysigt och syrener. Våran framsida har varit hur jävla tråkig som helst..länge. Nu ska det bli ändring på det. PG kom och påpekade att han ska dit med en byggnadsställning så det var ingen ide att jag fortsatte med stenläggningen...nehe..
Då satte jag mej nere vid gärdet och tog en öl..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och de gjorde du rätt i=) Eva

Nettan sa...

Precis vad jag skulle sagt, "det gjorde du rätt i", Kram Jeanette

Winter och Umza sa...

Du inspirerar...undrar om jag skall gå ut och flytta på en sten....eller ta en öl:)Hoppas vi ses i morgon, jag skall jobba på så jag kan fara ner...