måndag 31 augusti 2009

Kurs att söka...Tänker på en vänninas man faktiskt!

Kurser för män 2009Folkhögskolan fristående kurser för män HT- 09
Kurs 1 Hur man fyller på ispåsar
Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder.950:-
Kurs 2WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren?Diskussionsgrupp1500:-
Kurs 3Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering?Och hur lägga ner den igen efter urinering?
Mycket praktiska övningar2000:-
Kurs 4Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon?
Lösningar och exempel på videoband.2500:-
Kurs 5Lär dig att hitta saker, börja med att ställa de på de rätta platsernaistället för att gapa och vända hela lägenheten upp och ner.
Öppet forum1900:-
Kurs 6Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa
Bilder och ljudband4000:- begränsade platser!!
Kurs 7 Våga fråga efter vägen när du inte hittar
Berättelser ur verkliga livet.1500:-
Kurs 8Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen?
Körsimulator7500:- obegränsat antal.
Kurs 9Lär dig skillnaden på fru och mamma
Rollspel1900:-
Kurs 10Hur man lär sig att älska shopping?
Andningsteknik, meditation samt mental träning.500:-
Alla anmälningar är bindandeobegränsat antal.

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Kan man bara anmäla på www.studer.nu eller är det något särskilt med ansökan till den här kursen?;-)

Tusen kramar!

Ps. När är tävlingen? Mejla!! ;-) Så avslöjar jag mina datum;-) Ds.

Kicki sa...

Hahahaha...jag har friviliga! kommer du att vara kursledare?

Anonym sa...

Jag anmäler min hälft till kurs nr 8
och 9

Maria