onsdag 13 januari 2010

Äntligen klart..



Då var bokföringa klaaar!! Ä de gött elle?? Fått ihop till sista öret, alltid skönt när det stämmer. Men vilken tiiid det tar, när man ska vara så noga och kontrollera ALLT! Nästa projekt blir att SK Habos nya hemsida blir klar. Hoppas att jag hittar alla bilder nu bara som dom har skickat till mej, himla retligt!
PG har åkt iväg med Petter på en körskolekurs, väntasd hem när som. Hanna Alice och jag var på skridskobanan en sväng ikväll och nu ligger dom i badkaret. Sist jag badade hällde jag på nytt varmvatten 4 gånger, det var precis jag orkade släpa mej upp till sängen..helt avslappnad!!

1 kommentar:

Eva sa...

Ja badade faktiskt idag me fast ja hade en hund som satt och slickade i sig badvattnet så de blev liksom inte rofyllt haha.! Duktig du är som sliter och ligger i