lördag 30 januari 2010

Såld!!

Jag visste det..det var bra onödigt att åka till Eva och titta på valparna. Så fina allihopa..vilken färg och vilka bjässar!! Naturligtvis vill jag ha alla.. det går ju inte..
fastnade särskilt för hanen..
Men nu är jag tillbaka i verkligheten igen..
Tränat lite skydd idag, det var verkligen kallt..usch!! Håller man igång går det bra men så fort man stannar upp kommer kylan direkt. Träffade Jeanette och Puma idag så kul, det var ett tag sedan. Puma är gigantiskt..undrar hur många valpar hon har..?? Stackars Peter som frös om händerna..jag får dåligt samvete.
Nu ska jag ta mej en bira och varva ner..

3 kommentarer:

Jeanette sa...

En hund till har väl ingen dött av ;-)

Kikade på filmen från ridhuset, hur trevlig som helst ju! Duktiga du!

Kram

Cia sa...

Tack Jeanette, extra roligt att få beröm av en perfektionist som du..

Jeanette sa...

Ahahahah du är rolig du, här hemma kallas jag slarver och har myntat uttrycket "boff"-effekt (översättning: Jeanettes tillhörigheter all over the place)

Men jag suger på den karamellen! ;-) tackar!