onsdag 20 januari 2010

Så kul idag..

Tänk när det ser ut så här på marken..mmm.

Caroline kom på en galant ide´ och vi körde mot Jönköping jag och Lottie för att mötas upp. Till ett industriområde med hur mycket upplogad plan som helst..upplyst dessutom..GÖTT!!
Där kunde vi köra lydnad med hundarna och jag måste säga att jag tyckte att hundarna skötte sig så bra. Ny plats var det och passade på att träna platsliggning medan andra hundar svischade förbi. Linförigheten blir bättre och bättre på Pho, så kul! En promenad på det och sen in i varma bilen...brrrrr!
Tääänk när det blir vååår. Då minsann börjar säsongen med långa varma kvällar, man kan träna när man vill på kvällen..JA!!

Jag var fruktansvärt nära att krockade med en rådjur innan ikväll, jisses. Helt plötsligt framför bilen kommer en vit "röv". Shit..bromsar så snön yr...men den springer över och springer jämte bilen..va! Bromsar jag mer nu kommer den väl in framför igen, hann jag tänka...så jag gasar på.
Lottie körde i bil bakom och påstod att hon inte tänkte sätta sig i min bil och åka med mig in till stan..men hon ändrade sig till slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja herregud vad du kör,inte en tillstymmelse till broms där minsann.Tat lugnt!