söndag 10 januari 2010

Slak som äppelmos!

Bilderna har jag snott av Lottie!
Pizzaro..eller Pho som han kallas..

Indy-Pindy

Nu har vi tränat hundarna nere i Gustav adolf. Lydnad och sen ett skyddspass. Lite bevakningar och bett är det som går att göra.
Hoppas att snön försvinner snart så man kan hålla på mer på allvar, detta med snö är ju kul ett tag men nu vet jag inte faktiskt..
Idag var det snärt i Monicas helomvändningar,,jajjamen. Whoopee lär sej fort! Puma börjar inse att det lönar sej att lyssna på matte Jeanette, så är det.
Macho ser jättefin ut i lydnaden, schvung och energi utstrålar han.
Pho funkar det finfint med på den nivå vi befinner oss och Indy slipar vi på med..
Vi avslutade med att gå en skogspromenad ner till Vättern..åh denna snö att pulsa i. Jag var helt sluuut när vi kom tillbaka.
Ett härligt träningspass mina vänner!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va roligt ni har de me träning och promenixer ni ligger i och är så duktiga! Vilket jädra bett han fick till Pho och tack för hjälpen att ni pysslar me Marwin medans ja jobbar helg..
Ja har svårt att skicka iväg kommentarer på Lotties blogg har du??

Cia sa...

Ja, det var jättekul idag, synd att du missade men det kommer fler gånger. Jag har också svårt med kommentarer på Lotties blogg. Det beror på vilken dator jag sitter vid.. men dom vet om det, Sebben fixar..

Jeanette sa...

Hejja hejja!