söndag 17 januari 2010

Träning i snön!!


Kl.11 samlades vi nere på GA fotbollsplan för lite träning, jag, Jeanette, Lottie och Kristin och Per.
Idag körde vi en hund i taget och gav varandra lite goda råd och uppmuntran. Att i lugn och ro ta den tid som behövs till varje ekipage och gå igenom är positivt, tycker jag. Tips och trix går alltid åt. Man ser inte alltid sina fel, men andra ser som tur är. Jag var mer än nöjd när jag åkte hem.
Tack för idag, det var jättebra!!
Tyvärr var Caroline sjuk, Monica kunde inte komma och Eva (överlycklig!!Jag fick t.o.m lyssna på valparna i luren!! Hi hi!!) har ju fullt upp med valpbestyr.

Nu hoppar Hanna och Millan ner i badet, jag är supersugen på kaffe så det får det bli.
Sen ska jag jaga fatt på alla tomtar..nu ska dom ner i jul-lådan..bannemej!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Det ser ruskigt kallt ut men jag håller på er! Kämpa på!

Det är ovärderligt med tips och trix:-)

Kram