fredag 22 januari 2010

Omformatering





Lite börjar det ta form..men vilken process det är i huvet när jag ska greja. Det är inte lite omständigt ibland. Placera grejer, titta, fundera, flytta på mej och kolla igen. Jag är inte perfektionist..men etiskt öga. Jag är inte klar än med omformateringen av tv rummet.. det lär nog bli något varv till..är jag säker på, men sen helt plötsligt har allt fallit på plats.
Lite hundträning idag. Pho tränas på apportering..och komma när jag ropar (jävlar!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint!!Åkarfrun

Cia sa...

Tack. Det är gamla grejer som målas om pyntas lite

Jeanette sa...

Kan inte låte bli att skratta lite när jag ser dina himlande ögon framför mig och en Pho som glatt apporterar men sätter av i motsatt riktning ;-)

Lycka till vännen!

Anonym sa...

Oj va du är pysslig, jättefint
Monica