onsdag 6 februari 2013

Än så länge håller hon sej innanför..

Sååå fint!!

Lilla Freja nyrakad.. Liten bit syns :) 

Men det vet i fan hur länge till alltså! Utbrytardrottningen Freja har gåt runt hagen många varv idag och grunnat! Sen stannat upp och ätit lite hö, funderat. Sen tvivlat på sina ögon och gått ett varv till för att verkligen kolla om det stämmer det här med att det inte går att ta sig ut!!
Tror inte sista fighten är avgjord an faktiskt :) Men nu har jag en bra metod kvar, om det behövs..
Moaa haa!!

Varit inne i stan med Lena Bratt idag, hon skulle lyxa till det och gå på ansiktsbehandling och jag upp till A6 och köpa brallor.. igen! 2 storlekar mindre.. Woppaaa!! Ja, men 2 storlekar verkar ju lite överdrivet! EN storlek är ju jättebra men två är ju bättre såklart! Kanske var det jävligt bra stretch i dessa :)  Skit sak samma, ny brallor har jag i allafall..




4 kommentarer:

lenabratt sa...

Ja hoppas hon stannar inne nu den rackarn !
Tack snälla Cia för hjälpen idag och den goda pizzan, det skulle ju varit jag som bjudit dig !

Jag är slät som en barnarumpa i ansiktet, det var så himla gött !

2 storlekar mindre är bra gjort, är ju ganska mycket. Grattis !

Cia sa...

Tack själv Lena för lånet av klippmaskinen :) Helt perfekt :) Du blev så himla fin i hyn efter ansiktsbehandlingen, förstår att du blev nöjd..

Anonym sa...

De ska FIRAS!!!!
Wow!/Pernilla

Cia sa...

Ja Pernilla!! Nu jäklar ska vi fira.. Jag kan va med på o fira vad som helst känns det som.. o snart :)