torsdag 21 februari 2013

En annorlunda upplevelse..

Det syns inte, men på Hannas mössa står det: Pappa betalar. 
Jag ska köpa en ny där det står Mamma också!!!!!

Det var lite läskigt men vad gör man inte för o prova nya grejer.. Jag äter enligt LCHF (en del dagar mer än andra) Och det är ju så att det ska vara gräsligt lite kolhydrater och massa proteiner och fett. Fett är till för att man ska hålla sig mätt länge länge.. det finns ju knep för detta också.. Jag hade suttit och jobbat vid datan huuur länge som helst och kände hur det började knorra i magen..
Och kände inte för att börja greja med käk precis..
Hört att kaffe och lite cocosfett ska vara bra som fanken och man håller sig mätt länge.. Bra!
Alltså det blev ingen annorlunda smak eller så men fan vad det såg läskigt ut..
Efter en mun så var det precis som jag hade ett fett cerat på läpparna .. Gahhhh!!
Men mätt blev jag.
Detta var dagens tips som egentligen kommer från Emelie.
Tack!

Fryser som en gris efter att ha stått i ridhuset så nu blir det en grymt varm dusch och bingen.
Tack för mej.. Hej!!


Inga kommentarer: