söndag 3 februari 2013

En bra och tydlig käftsmäll..


Ja det var väl vad jag befarade.. Träningen hos Johan idag var superbra.. Jag fick en duvning!! Precis va jag behövde!! Alldeles för låg i drift på Indy.. Hur det kunnat bli så? Jag vet!
Fokuserat för mycket på att han inte ska ljuda.. Ställ krav istället, säger Johan.. Ja, säger jag och tror att jag löst problemet.. men icke!
Ett svidande rapp över ryggen skulle jag haft..
Men nu jäklar har jag blivit så motiverad.. Fasen nästa pass då jäklar ska här höjas drift.. och nästa och nästa! Back to basic..
I dag var vi i Hok och tränade, vi passade på att titta när bla Johan körde sin hund och harregud vad det är samspel! Jag vill också!! Väldigt bra att stå och titta på, för det höjer motivationen..
Pernillas pass var riktigt fint.. Finns nog ingen som är så flitig som Pernilla, jag hinner inte hälften av vad hon gör.. ha ha!!
Kul med lite eftersnack och stå och utbyta ideer, det kan man inte få för många av..

Mitt råd till er som tränar, vad det än är, ut och titta er omkring.. Hälsa på träningsgrupper och titta hur dom gör. Det är så kul!! Det finns så otroligt mycket kunskap, ta tillvara på den. Lär känna nya människor..
Det tror jag är en nyckel till sina egna och andras framgång. Alla kan vi delge något som berikar..

Nu i kväll så tog jag o Hanna en PW här i Gustav Adolf och nu blir det 30 sit-ups.. OMG!!
Vidare in i duschen och ner i bingen. Ny dag i morgon .. Japp japp!!

Inga kommentarer: