tisdag 19 februari 2013

Jädrar alltså vad jag vill..


När jag låg och funderade i sängen i går kväll kom jag  på: -Jädrar alltså vad jag vill åka till Tyskland! Skickade iväg ett mess...
Fick svaret tillbaka att: - Ja det vill ja me fy va kul!!!
Ja då är vi två som vill åka.. tror det finns en till :)

Hoppas PG kommer hem idag efter snöröjeriet.. Dom var ute hela natten..
Gurra är snällare än jultomten och hade röjt av våran gårdsplan i natt med hjullastaren.. Vips var det klart!
Å inte hörde vi ett smack varken jag eller Hanna.. Märkligt, för det brötar ju rätt bra :)

Ett superkort träningspass blir det ikväll med Indy-päron eller rättare sagt en motivationshöjare..
Jag ska trampa ner gaspedalen helt enkelt.. Lär bli något blåmärke.. för det är svårt att stanna i snön :)


Inga kommentarer: