måndag 11 februari 2013

En hel del siffror idag..

 Någon här hemma är extra glad idag! Det blir till att provköra ordentligt i helgen!!

MollanBollan i snön 


Har fakturerat en del.. Gjort avstämningar för inrapporterad tid.. och den stämde inte! Satan! Efter några timmar behövde jag luft. Följde med Hanna o Maria ut i padocken medan dom red och filmade lite. Duktiga är dom tjejerna och ponnisarna med.
Lunchdax att sen mot Habo.. Tjejerna hoppade av vid pulkabacken.. jag drog till affären..

När jag kom hem tog jag hundarna o pulsade runt på vårat gärde.. Lite bus och lek vart det. Härligt!

Nu har jag suttit en stund till med siffrorna men det är likväl nått galet.. I såfall till vår fördel :) Och glad att jag sett det!

Tjejerna har bakat lite muffins och i morgon drar vi till Knaggebo för skidåkning. På kvällen drar vi till Nossebro och tränar hund, ska bli himla kul!! Indy kommer välkomna en träning kan jag säga! Och jag med!! Whoppaaaa!!

Inga kommentarer: