lördag 2 februari 2013

Hoppas jag hade roligt!!

Riktigt skön power walk med Indy idag på 1 timma i solen.. Tankarna snurrar i hjärnan.. så klart mest om hundträning.. Ja vad annars:) Skönt att kunna gå i sina egna tankar ibland..
Passar Indy perfekt..

När jag kom hem så var det 30 sit-up på köksgolvet och jag kommer nog inte kunna skratta i morgon!
I allafall när jag var där på golvet så tittade jag över golvet .. och solen sken in genom fönstret.. alltså det var huuur dammigt som helst! Jag hade verkligen inte varit flitig med dammsugaren kunde jag se.. Men jag hade sääääkert gjort något annat roligare än att städa och det är ju min melodi.. För inte är det det jag vill komma ihåg när jag blir gammal... att jag städade jämt:) Sen vill jag ha ordning för ögat, inte en massa saker framme..

Svärmor kom på liten fikastund och sen tågade jag o Hanna ut i stallet och fixade o fejade, så nu är det snyggt och fräscht som tusan.

Laddar för träning med Johan i morgon, det ska bli så attans kul.. men lite press känner jag allt.. Han missar inget och det är ju så bra. Men jag vill ju att det ska bli bra också.. bättre och bättre. Just nu känns det som vi står och stampar men det är ju såklart mitt fel i så fall.. Han släpper inget igenom och det har jag sagt också.. jag vill att det ska vara bra.

Nu måste jag nog gå o kolla till PG som bastat sååå länge så han inte kroknat där inne..
Ha det göttans ni alla.. för det ska jag..

Inga kommentarer: