fredag 8 februari 2013

Curlingmorsan!!

 Söta Elin och mamma Eva var här på lunch igår. 

Hanna och Mollan har fredagsmys i soffan..

Curlingmors..Det är nog jag det! Jag gillar att greja för mina ungar faktiskt.. om det är på mina villkor :) Åkte till stan innan idag och handlade lite. Köpte lite nya gardiner till Petters lägenhet, han hade inga alls i vardagsrummet! Så trist! Nu är dom uppe i allafall och jag har dammsugit och torkat golvet också. Jag känner mig jättesnäll just nu! Det gäller att ligga på plus på kontot om man säger så. Rätt vad det är så dras det lite points..

När jag var i stan så sprang jag på min gamla kompis Ann. Jäklar va vi hade kul när vi var unga. Fullt ös och massa roliga fester. Vi har inte setts på massor av år!! Så vi stod där o babblade i munnen på varandra och skrattade. Hon håller på att ta lastbilskort med släp och hjullastarkort. Herregud! Hennes äldsta dotter är 30 år och har tre barn!! VA! Vi är ocksåååå 30!!!!
Att vi måste ses snart igen är helt klart.. Åh vad kul att snacka gamla minnen!

Hellre dåligt minne än dåliga minnen!!

Indy har lite vila nu, hans trampdyna blev lite skavd i söndags under träningen så det började blöda. Inget jätte allvarligt men jag vill att han tar det lugnt ett par dagar till. Jag som är såå jättesugen att åka med i morgon!! Åh!! 5 dagar utan träning och jag håller på att gå bananas!!

Sen är jag glad över att PG är hemma. Han jobbar hur mycket som helst nu när det snöar!
Han sover.. men han är hemma!!

Inga kommentarer: