fredag 23 november 2012

Dammtussar kan vara bevis på att jag har gjort något roligare!


Jag är ju ingen fanatiker av att städa precis, men jag vill ha en viss ordning för ögat i allafall.. Så detta citatet jag fick av goa Pernilla idag passade himla bra!
Dammtussar kan vara bevis på att jag har gjort något roligare!

När jag sitter där i min gungstol o blickar tillbaka på mitt liv tänker jag inte minnas att jag hängde över en skurhink eller kutade runt med dammsugaren iallafall ;)

I går var det sista gången på IPO kursen o det kommer kännas himla konstigt o tomt att inte åka dit längre på torsdagar. Många roliga människor har man lärt känna, vi har blivit ett lite gott gäng!
Jag vill absolut fortsätta köra skyddsdelen för Sebben och Micke för dom är helt suveräna på att läsa hund OCH förare. Litet trix eller tillsägelse kan göra stor skillnad.. Här är högt i tak och nyttigt att få komma med ideer (alla mina är inte bra precis!) men när man benar i det så fattar man mer.. O det är just det som är det fina, man pratar och diskuterar, det finns ju alltid fler en en lösning..
Alla har har gjort en enorm utveckling och tänker anmäla sig till nästa kurs som startar i vår. Jag vill absolut fortsätta köra skyddet för Sebben och Micke..

I dag har jag handlat massor med växter och det har fasen i mej taget heeeela eftermiddagen och kvällen att få ordning i alla köksfönstren.. Men nu känner jag mig supernöjd..

I morgonbitti drar jag, Hanna o Helmer till Löckna. Helmer ska få en omgång med massage bland annat o sen nått annat som jag inte ens vet vad det heter.. Men det ska bli himla intressant!

I mitt nästa liv ska jag bli häxa, det har jag bestämt idag, trallala!!

Inga kommentarer: