torsdag 8 november 2012

Snart dax att åka..


Tjohoooo!! Snart dax att åka till Skövde o träna med Indy på IPO-kursen.. Regnar gör det just nu som om himlen är öppen men skit samma.. Extrakläder och paraflax brukar lösa det problemet :))))
I dag skulle vi hoppa A hindret, känns sådär om det är halt.. får kolla det. Kursen är jättebra och många roliga deltagare!!

Spårade igår igen och det kändes Ok.. Ska kolla med Johan vad vi ska göra åt vissa detaljer som måste rättas till.. Nu går vi korta spår med en böj i, nu i början efter alla dessa spårstarter.. Han har alltid haft för bråttom Indy och näsan har inte hängt med hjärnan så han har traskat över vinklar, typ en halv hundlängd.... eller jobbat mer med muskler än näsa om man säger så.. Meeen han är ju en kille också.. så det är klart.....:)))
Har varierat med direktpåsläpp och liggtid på 1 till 3 timmar.. Lagt ut i frost och väntat tills det har tinat..  Molly har fått en ny variant att arbeta efter sina rutor och poletten ramlar ner där också.. Det lönar sig inte att ha bråttom ut, tänk först!!

I går var Hanna o fick lektion för Emelie, tränat bra har hon gjort Hanna så nu börjar Emelie ställa mer krav på henne också..  -Å det är ju jobbigt!! Öppnor o slutor och skänkelvikning o hej o hopp!! Mwen det går framåt och duktiga är dom.. Ne nu ska jag ta en kopp kaffe innan vi drar iväg, strax ska jag hämta Pernilla...

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Ser fram emot rapport från kursen :)

Cia sa...

Den kommer Jeantte!! Jag ska bara klura ut hur det blev egentligen.. Det blev en del frågeställningar som jag måste fundera på.. Gud jag måste TÄNKA också :)))