måndag 19 november 2012

Laddar..


Laddar för en jobbardag nu och att jag och Hanna ska springa på A6 i eftermiddag och hitta vinterjackor till oss. Jepp! Vinterkängor behöver vi också.. Kan inte bestämma mig vad jag vill haaa.. Tror att upplägget blir lunch FÖRST så blodsockret inte ligger på minus efter en timme. Då pallar vi nog inte med varken jag eller Hanna..Sen ska jag inhandla ny färg till övervåningen, den andra var liiiiiiite för rosa.. om solen ligger på :) Jättesvårt med beige eller näst intill vit färg.
Ja å så hundmat måste jag köpa några säckar.. Spårmat behöver jag ha ett lager på..
Lite nya underkläder också.
-Kan du inte köpa lite snygga underkläder? Undrar PG..
-Tsss, man behöver inte snygga underkläder när man tränar hund!! Bara BRA underkläder och det är oftast inte samma sak!! O nu är det ju bara det som existerar :))))) Träna hund menar ja!!
Lika bra att köra igång dagen..

Inga kommentarer: