fredag 2 november 2012

Funderingar på natten..



Jag kan verkligen ha funderingar.. Kom hem vid 01.00 i natt efter hundträningen och var tvungen att varva ner lite så jag slängde mej i duschen. Sen skulle jag tassa upp.. o inte väcka någon... Sen hade jag så himla svårt att somna... sen tror jag att jag somnade... hörde Indy skälla.. va faaan!... tassa upp igen och höll på att slå ihjäl mej på väg till Hannas rum för att spana om någon jävel försökte sno något.. höll koll.. då kom funderingen.. plan A.. om det ÄR någon ska jag A: släpps ut hundarna? B: släppa ut PG?
Slutsats.. Snabbast åverkan på ovälkomna besökarna, Alt. A: släppa ut hundarna.. Mest effektiv på ovälkomna besökare, plan B.. släpp ut PG!!.. ja med det var ingen så jag gick tillbaka mot sängen och slog ihjäl mig en gång till och sen somnade jag rätt gott... till klockjäveln ringde.. då hade jag sovit i TRE timmar... det var segt!!

Inga kommentarer: