söndag 25 november 2012

Lite småfix..


Jag gillar ju att greja, så här blev det i köksfönstren..










I går var vi med Helmer till en massör och "jag vet fortfarnade inte vad det heter".  Mycket intressant iallafall. Jag skulle också kunna tänka mig att bli en sån, inte massör utan det andra.. Utlåtandet av Helmer blev fräsch! Gött!! Lite massage och fix med honom så blir han som ny :) Finemangs!

Hanna gjorde en riktig vurpa i går kväll. Skulle springa till garaget i mörkret och snubblade på ett järnstag, aj aj!! Ringde akuten för råd angående foten när värken inte släppte, men vi skulle avakta och det var nog bra för senare blev det bättre.. Kommer nog kännas i nåra dar...

Sen på kvällskvisten dök Johanna och Eva upp. det var ju kul med lite snack, alltför sällan blir det. Nu sitter jag här o väntar på att PG ska komma hem från morgonpromenaden på Hökensås..
Dax för frukost..

Inga kommentarer: