onsdag 14 november 2012

Att klura själv..


Förmiddagen ägnade jag hundarna.. Jag började med att läsa igenom ALLA anteckningar jag hade från spåret..just det.. Jag har mina ljusa stunder :D Att jag skrivit ner dom alltså!! Funderade på hur jag skulle lösa en sak.. Och skulle jag tänka si eller skulle jag tänka sååååå!! Ja men va faaan!! Helt enkelt fick jag skicka ett mess till Johan.. och jag kunde såklart inte vänta på svaret!! Nej jag gjorde som jag kände var det som kändes mest rätt.. Jag skriver så.. mest rätt.. För jag kanske inte hade kommit på det rätta :D Jag tänker inte blanda in andra sorters tänk utan vill hålla mig till The red line, om man säger så.. Enklast och säkrast!! Kändes väldigt bra efter spåret så vi var nöjda, jag o Indy. Sen lite lydnad, det var en vecka sen. Har bara spårat.. Visst kändes det att det var en vecka sen, lite segt allt så avrundade med lite rolig lek så har jag det i bagaget till nästa gång :D
Sen drog vi .. eller Indy, däck och jag håller på att fundera ut vad jag ska använda för sele till det.. Björkis selen var inte bra, jag vill att han ska ta ut steget ordentligt när han drar.. Provade skydds-selen och den var inte heller optimal men bättre.. Ja han vart trött ändå lille gossen efter 150 meter.. Lagom dos och sen lite massage på det.. Fint.. Johan messade tillbaka, och tänk att jag hade tänkt (ganska) rätt!!
Jo sen skulle jag ner till Uno-X för att beställa tid till Petters bil, laga den och släcka tvåor.. O när jag skulle åka igen , startade inte bilen!! Ja men va faaan!! Pinsamt!! Vad göra? Gå in igen och förklara att den inte vill mer och att någon kommer o hämtar den senare.. Vips var dom ute och grejade o så ville den igen.. HA!! Sicken TUR att den stannade prick där!! Jag borde köpa en lott eller nått..


Sen flöjtade jag till Eva en sväng.. o den startade där med.. Tjohoooo!!

Inga kommentarer: