tisdag 13 november 2012

Dom häringa torsdagsträningarna..


Min kompanjon på kursen.. Hon med kollen..

Ja på torsdagar åker ju jag o Pernilla till Skövde BK på IPO träning.. Där får man lära sig en viktig sak, nämligen att tänka själv och det går väl sådär bra för mig. Jag kommer inte att bli kurs-etta på det.. Nej.. Ofta tappar jag uppkopplingen och sen står det error i ögonen.. det är himla frustrerande!! Ibland går det en propp också.. Ännu ingen huvudsäkring, den gick vid ett annat lämpligt tillfälle :)))
Att få frågan.. -Varför gör du så där? Det är inget fel i det... men varför??????
Bara det alltså..  Man bör ju eller rättare sagt veta EXAKT varför man gör en viss grej.. Jävlar!!
Jag VET.. men det blir inte alltid som jag TÄNKT!!!
Nästa gång gäller det.. Innan jag går in på nästa pass måste jag lämna en PLAN och tala om VARFÖR.. Önska mig lycka till!!

Inga kommentarer: