tisdag 20 november 2012

Musgrått fyrmannatält!


Slet som en gnu för å hinna hem till 14 då Hanna och jag skulle shoppa loss i stan.. Vi skulle inhandla vinterjackor och dojjor.
För att få en struktur på det hela började vi med Hanna (efter lunch då vill säga) .. Efter lite spring hittade vi skitsnygga jackor som fanns i massor med läckra färger. Typ täckjackor i lite glanstyg med ett fräsigt snitt. Hade vi sån röta med att det var HALVA priset. Valet stod mellan en klarblå eller en beige.. Ta båda!! Vi kutade vidare till skoaffären och Hanna fastnade för ett par stövlar som var som pricken över i:et till jackorna. Skitsnyggt!! Sen taggade vi vidare för att hitta nån jacka till mig så.. Eller hur? Det var väldigt slut på det överallt så i ren frustration slet jag på mig en jacka och kollade i spegeln.. Men va faaan!!
Ett musgrått fyrmannatält!! För 1400 pickadolls! Nee tack!! Jag vill också ha en frän jacka även om jag inte drar storlek pygmee!! Satan!!
Styrde ner mot stan och DÄR!! Jajjamensan.. En jacka till mig.. Jepp! Meen i morgon så drar jag till stan igen och då ska jag hitta pjux till det.. Och så ska jag åka till en blomsterbutik och gå där o dra o njuta av alla blommor.. Säkert följer det med lite hem också :))

Inga kommentarer: