söndag 11 november 2012

Fredag eftermiddag=Tjohooo! Svisch=måndagmorgon

 Flamsfest:))
Å spårat!!

I fredags var Eva och Pernilla hit på kvällen.. Tjejfest med andra ord :D
Lite gott att äta och dricka o flams.. Så himla mysigt!! Helt plötsligt var klockan 2!! -VA! säger Pernilla.. jag tittade på klockan nyss..å då var hon 22 :)) PG passade på att rymma hemifrån med några grabbar till stan..
Lördagen gick åt till allt möjligt fix. Spårade gjorde vi.. Både jag o Pernilla befinner oss preciiiis på ett trappsteg upp.. Så det är extra utmanande och intressant. Jag måste absolut tänka på att vara i rätt fack innan spårpåsläpp!!
På kvällen var vi i ridhuset en sväng med Hanna o Helmer.. Sen var jag trött o inte alls sugen på att nattsudda så det blev tidig säng-gång:))
Söndagen var bokad till tävlingarna i Hok.. Kul att träffa Anders o Helene, Helene som gjorde jättefina poäng i spår och lydnad.. 96 och 90!!! Så jäkla kul!! Väldigt lärorikt att stå o titta på andra.. Dom som  inte tävlade passade på att ta ut sina hundar i pausen för att träna på planen.. Det var ju en attans bra ide!! Själv skulle jag nog inte vilja gå ut med Indy just där o då :)) Jag väntar gärna lite..
Genomkall i kroppen som jag var, så kröp jag ner i ett hett bad på kvällen.. Slängde i en sån där badbomb som jag fått av Pernilla o tände lite ljus så det var såå lyxigt.. Det lixom var som champagnebubbel i vattnet.. o sen ville inte jag komma upp.. Åh!! Så skönt!!
I går hade Petter hade varit så himla gullig o bjudit ut PG o Hanna på middag för att det var farsdag.. Nu laddas för ny vecka.. med spännande saker som händer nästa helg. Naturligtvis gäller det hundar.. hundar.. hundar!!

Inga kommentarer: