lördag 1 december 2012

Fel plats..på mej såklart..

Helmer plutt..

Ikväll skulle vi göra ett stort hål med en gigantisk borr.. inomhus!! Jag var inte jättenöjd över det för det skulle ryka damm något förfärligt!! Detta har pyrt i huvet hela dagen!! NU när jag äääntligen blivit av med allt byggdamm!!
Men det var bara så att hålet måste göras!!
-Det kommer inte damma särskilt mycket.. vi kommer använda vatten i den här maskinen, säger PG och klappar om en manick som är kopplad till en behållare..
-Jaha! Jag vet inte om jag blev mer nöjd..
Grejen startade iallafall och jag skulle hålla koll på detta tänkte jag OM det dammar går jag o lägger mej..
Jag sa att det var vatten i den här snurrgrejen va?
O fort gick den .. Blev helt prickig och nerstänkt.. Hela jag!!
Ett apvrål och allt blev tyst nåra sekunder..
Handdukar handdukar handdukar.. det svämmar över med sölvatten.. Golvet och klinkers och MEJ!!
Men nu skulle det bli ett hål så fram med handdukar som skydd så det inte skulle finnas prickar precis överallt!!
Skur skur efter att hålet blev klart..

Sen har jag haft en jobbig dag med alla dessa adventsstjärnor.. Jag hatar sladdar nämligen.. o sen lyser det inte.. Usch! Jag var tvungen att gå till skogen o hugga en gran för att avreagera mig.. Nu blev det en alldeles för stor gran så jag orkade inte släpa hem den så jag fick kapa den en gång till!! Sen var jag inte frustrerad mer bara trött i armen..
Nu ska jag ta en bärsis och softa..

Inga kommentarer: