fredag 28 december 2012

Hitta på en fredag..

Hittade en sommarbild på Indy.. Längtar efter en varm sommar

I dag var vi sega jag o Hanna. Vi hade tänkt åka till ridhuset med Helmer men jag var liiite tveksam för det är ju halt ute. Åkte och kollade vägen, det var ordentligt sandat. För säkerhets skull ringde jag till ridhusägaren också och kollade.. Jo dom hade själva kört på vägen med transport och det var inga bekymmer... Alltså hade jag garderat mig.. Både hängslen o livrem!! Vi fick också veta att en duktig tjej skulle komma dit och hålla lektion för deras dotter och det ville vi ju inte missa..
Bara att lasta ut hö först ur transporten och hej vad det gick fort!!

Men oj vad jag ångrade mig när vi skulle in på den vägen! Tror jag satt som en fjäder i sätet och höll andan hela vägen..
Nej det blir inga fler såna utflykter innan det har tinat upp!!! Hua!!
Sen har vi hämtat badtunnan idag och jag har instruktioner hur man ska fixa det hela med eldningen.. Undrar om den är försäkrad den här tunnan? Ja det finns ju vatten att släcka med om det behövs :)



Inga kommentarer: