fredag 21 december 2012

Har hört att det ska vara bra..

Hört att man kan ta en snaps mot förkylning vad nu den ska vara bra för? Att det är roligare att snyta sig? Eller att man helt enkelt blir så avtrubbad att man helt skiter i att snyta sig så det blir en 11 under näsan? Ja jag vet inte man jag är sååå trött på att vara förkyld att jag tänkte prova en snaps.
Hittade ett lämpligt litet glas och böjde mig ner i sköpet för o kolla lite och HEJ du! Kan sprit bli för gammal och hur märker man det innan det är försent? Här finns flaskor där den yngsta är.. 4 år gammal..öppnad! Kommer jag ihåg för den hade vi i Tyskland när jag tävlade Pho i SuchH1.
Den äldsta flaskan är nog säkert 10 år och varför har vi kvar det när vi ändå inte dricker upp det?
Ja det får bli en skåprensning.. Fast inte ikväll, såå kul ska jag inte ha det.. Tjo frääs!!

Inga kommentarer: