onsdag 12 december 2012

Min goda gärning denna dagen..




I dag har jag gjort en väldigt god gärning-- Tycker jag i allafall :) Få se vad Petter säger när han kommer hem ..
Hans lägenhet hade inga gardiner .. eller han har inte satt upp gardinerna i lägenheten är det rätta uttrycket, vilket har stört MEJ! Jamen hur tomt ser inte det ut? När man åker förbi ser det ut som ingen bor där, trist! Så nu har det kommit upp lite gardiner i allafall och lite roligare ser det ut i fönstren. Det borde inte vara jag som gör det - Jag VET!! Känns bra ändå att det är lite mysigare :)

Ikväll åkte jag o hämtade Emelies bil vid ridhuset. Usch jag får såna dåliga vibbar där så det är hemskt..  På utsidan vill säga!! Skrapade rutorna som en besatt och dåååå gick inte dörrfan stänga.. Nehe! Skit samma.. Åk! Kommer inte uppför backen, det slirar.. Hallåå!! Backar.. och med ena handen som håller dörren som inte går att stänga o den andra rattande och växlande så minsann kommer vi upp som en kanonkula!! Japp!! Det är extra bra att vara bältad såna gånger, när dörren håller på att flyga upp så man nästan följer med ut. Skulle vara en syn det! Ligger o sprattlar i diket o ser ljuslyktorna försvinna i yrsnön.. PG fixade såklart dörren när jag kom hem..

Lite bilder från igår på Hanna o Helmer. Måndagens lektion var att växla mellan öppna och sluta.. Det var trixigt men det sista gick riktigt bra... Dom kan dom två! Emelie tänker jag på mycket, operation i morgon. Vilken himlans otur alltså.. Men ändå tur att det gick som det gjorde. Tänk om det hade tagit högre upp!
Strax blir det dusch och bingen, upp tidigt i morgon!!






Sen ska jag prata med min goa Pernilla som varit på semester i Aruba.. Lyxliraren!!

Inga kommentarer: