tisdag 18 december 2012

Olikt mej..

Om jag får säga det själv så brukar jag inte vara så strukturerad att jag är i stan innan affärerna öppnar :)
Jag fick ta en kaffe (okey då, en bulle me) på en mack så jag skulle palla rycket med julklappar..
Klockan 13 åkte jag från stan med en bil med mycket grejjer.. Jädrar va jag är bra på att shoppa!!
Hem o slängde mej på soffan .. jag känner en förkylning nalkas, satan!
Hanna pysslade om mej när hon kom hem med varm choklad och lussebulle, så snällt!

Så ikväll har vi gjort chokladgodisar och små tomtar i marsipan, blev jättesöta! Dom ska vi ha som dekoration på julafton på våran Pannacotta-efterätt.. för den som orkar :) Tjo frejs,, nu hoppar jag i bingen och drömmer om att jag inte blir förkyld!!

Jo just de! Fick ett mess från goa Pernilla att hon kört galet fel idag me.. och jag börjar fundera på om detta är en smitta... sjukan kallas ärthjärna.. Ärthjärneklubben har för närvarnade tre medlemmar..
Jag , Eva o Pernilla. Vi välkomnar naturligtvis fler medlemmar om man känner sig drabbad.
Vi funderade på hur det kommer att gå för oss när vi ska till Danmark i vår.. vi ska dessutomåka båt en bit men det kanske är det säkraste? Borde gå båt ända fram egentligen..

Inga kommentarer: