tisdag 19 mars 2013

Ett år till...





Det är rätt kul ändå att fylla år..
Skönsång blev det på morgonkvisten, typ 5.30.. eller ja.. skön och skön. Tror det blev en halv grattistrudelutt, men det är inte illa det!

En spahelg på Tylöhus i Halmstad fick jag, PG och jag åker.. Jädrans va gott! Då firar vi samtidigt att han går av sin jour från snöröjningen. Känns lyxigt! Som jag ser fram emot detta!!

Fina yankee candle light fick jag också, mina favoriter. Trisslotter fick jag också, vann inget men det betyder väl att jag har tur i kärlek då?

Pernilla och Lisa kom på kvällen.. Fick en jättefin lykta med etsad text på glaset. Jättefin!! Extra kul att jag tänkte köpa den till Pernilla när hon fyllde år :) Vi har samma smak:)
Texten lyder: Dröm om morgondagen. Minns gårdagen. Lev idag

På kvällen hade Hanna fixat fotbad till oss framför TVn.. Lyx igen.. Massor med tända ljus och doftande oljor.. Inte dumt alls att fylla år!!

Inga kommentarer: