lördag 2 mars 2013

Tänk att jag stog där..

Såå himla overkligt! Innan öppningsdags på A6!!! Berodde på att Hanna och Maria skulle till JFK och kolla på hopptävlingar och jag skulle fördriva tiden på nått sätt. Blev inte billigt precis.. för mig då!
Hittade ett par "blingjeans" som var fina.
Å där stog jag i provhytten och skulle komma på en bra anledning att jag verkligen behövde dom. "Blingjeans"är lagom nötta brallor med små pärlor och kristaller på!
-O när ska jag ha dom?
-På lördag!
-Det lär var ett par engångsbrallor med bling bling på!
-Ja!

Verkade som en hyfsat bra ide just då .. Ja ångesten lägger sig :)
Skit sak samma... nu är det gjort!! Och inte en extra matbit får sväljas fram till lördag!!

Haft en riktigt slappardag annars.. I morgon är det beställt en Hagdalstaxi till badhuset.. Hoppas det inte är för kallt i vattnet..

Inga kommentarer: