torsdag 28 mars 2013

Riktigt najs..


Tidigt i morgon bitti drar jag o Pernilla till Jonslund för lite träning. Ett gott gäng är vi som ska slå våra kloka huven ihop. Min tanke är att ingen lydnad innan skyddet denna dagen. Indy ska få arbeta och tänka till och då vill jag att han är helt utvilad, det kommer ta på krafterna ändå :)
Ska bli väldigt spännande och se hur han löser det! Kommer nog att ta ett par pass innan man ser någon skillnad..
På lördag åker jag, Hanna och hennes kompis Maria till Borås och ska på en clinic i hästhoppning. Tror att jag kommer att ha med mig taggade tjejer med mig hem
.. Kan behövas lite energiboosters efter denna sega vintern..
I går var vi i ridhuset med Helmer och han ser fin ut, mer träning så är det dax att slå en pling till Emelie om hon kan komma och hålla i lite lektioner snart igen, det behövs för att komma framåt..
Finns platser lediga om det är någon mer som tycker att det skulle vara roligt att hänga på.. Hör av er i så fall..
Sen vill jag önska er en riktigt glad påsk också..

4 kommentarer:

Pia och Stig sa...

Glad Påsk önskar vi er :)
Kram från oss Amnebrinkare

Stig och Pia sa...

Glad Påsk önskar vi er :)
Kram från oss Amnebrinkare

Pia och Stig sa...

Glad Påsk önskar vi er :)
Kram från oss Amnebrinkare

Cia sa...

Glad påsk till er!! Hoppas att ni har det gött!!