lördag 23 mars 2013

Guldkanten var.. Hela dagen









- Inte sååå nära Molly!!

Ja just de.. en sväng till stan också! VEM kan motstå denna outfiten? Till Max The Tax?

Lördag morgon och dax att slänga benen över kanten och äntra ner.. Inga jyckar inne o ingen gubbe heller. En kanna kaffe och två kokta ägg senare satt vi där och åt frulle. Det är bäst!! Sen var det ju så göttans väder så ut och träna hundarna. När jag ändå var i tagen så la jag lite spårrutor bakom huset där snön tinat av-
Men hårt i marken! Satan!! De jefla spårpinnarna blir jag galen på!! Dom har ju för fan ingen jävla stake i sig!! Funderade ett tag på att ta av mej dojjan och sätta ner en pinne i!! En vas kanske!!
När jag lyckats få ner den 4:e pinnen i backen kommer PG körande med bilen upp till huset.. på gräsmattan!! En blick kan döda!! Om han hade kommit för nära mina spår så vet i tusan om han inte smält där bakom ratten..

Nöjd med spåren är jag, ska bli kul att fortsätta med det.. om det bara kan frosta av backen nån gång!!
Lite klickerträning med apporten och sen in med Ipren i truten och en långpromenad. Iprenen är i förebyggande för foten..

När jag kom hem så var det tänt i bastun.. supergott!! Självklart somnade jag på britsen.. Vaknade av att jag snarkade till fast det skulle jag aldrig erkänna!


Inga kommentarer: