tisdag 21 augusti 2012

9 994..

Lilla BellaBus.. Fina!

Känns lite märkligt.. Det är snart uppe i 10 000 sidvyer på min blogg! Jag blir väldigt paff måste jag säga, undrar vilka alla är då? Det lär jag väl aldrig få veta men det hade varit kul:)
Några från Ryssland varje dag!

Idag har jag varit i farten igen... Hastat mellan olika projekt jag har i skallen.. Det var inte så enkelt att man kunde få support på löneprogrammet som jag trodde, jag får köpa en timme mot att dom kopplar upp sig mot min dator och visar det hela. Skatter, rapporter, försäkringar och löneberedning och alla ackumelatorer som semester o gud vet vad allt! Känns som en timme blir lite kort för det men det är bara att gasa på..

Har börjat spika innerväggar i för-rummet i vedbastun, jag hittade massor med plank på logen som jag kasade ner o nu har jag ont i hela axeln efter allt sågande och spikande.. I morgon fortsätter jag och nu vet jag var spik finns som är lite kortare:) Självklart ville jag inte ringa o kolla med PG var det fanns mindre spik, för det hade kunnat vara så att han stoppat mig och det var inte aktuellt..
Bättre att bara köra på. Det blir breda ohyvlade plank som ligger vågrätt, sen blir det vit färg på så blir det fint.

Ikväll var vi hos Emelie igen och tränade med Hanna och Helmer. Emelie rider först nu och visar så blir det lättare för Hanna att sitta upp sen. Jisses va fint han gick!! Som en riktigt flott dressyrhäst, men han fick jobba o anstränga sig ordentligt! Hannas pass var nog det bästa någonsin o hon sken som en sol:) Roligt!! Ska försöka fixa ihop en film på träningen sen.. om jag hinner:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej o hå, vad du ligger i!

Du fixar med det mesta :-)o målat klart huset har du hunnit, göttans bra gjort! Du får hitta på nåt bus till unga gubben som fyller på fredag :-). Själv hoppas jag vi någon gång blir klara med källaren men det känns trögt nu, masssa små pill som inte syns.... vi ses! Pernilla

Cia sa...

Ja allt tar sån himla tid!! Men er källare blir kanonbra ju. Tänk fram i vinter, då kan ni relaxa i er bastu också.. Glöm inte att ta det lungt också hörrö..

Cia sa...

Ja allt tar sån himla tid!! Men er källare blir kanonbra ju. Tänk fram i vinter, då kan ni relaxa i er bastu också.. Glöm inte att ta det lungt också hörrö..